środa, 13 maja 2009

Po dłuższej przerwie...

Nowy szablon bloga jest, nowe posty będą... mam nadzieję, że wkrótce.

Ostatnim czasem brakowało mi weny no i moja największa wada - słomiany zapał - znowu się uaktywniła. Postaram się jednak wrócić do regularnego blogowania w tempie 1-2 postów tygodniowo. Pamiętajcie też, że ważna jest odpowiednia motywacja, więc liczę na to, że mi w tym pomożecie.

Szukam nowych ciekawych szablonów, ten pewno będzie przejściowy. Póki co zostanie na jakiś czas.

A teraz z powrotem do pracy...

7 komentarzy:

Rzabcio pisze...

Pierwsze, co zauważyłem - nie widać napisów dla wpisywania komentarzy - teksty są też białe.

Jakby Cię tu zachęcić do mobilizacji?... Może przemocą? :P ;)

Tomasz Luch pisze...

Dziwne, u mnie działa :) Poważnie, napisy widać. A na przemoc się nie zgadzam.

Poznan Nowych Doznan pisze...

U mnie na "klasycznym" monitorze źle się wyświetla strona - trzeba przewijać w prawo (na laptopie być może jest lepiej).

Czekam na dalszy rozwój bloga! Zaglądam codziennie :)

Pozdrawiam i życzę wytrwałości!

edrache pisze...

bardzo fajny layout :) ale podobnie jak Rzabcio nie widać u mnie tekstu "Prześlij komentarz".

Właśnie spojrzałem jeszcze raz na tę stronę i widzę, dziwne :)

Tomasz Luch pisze...

Faktycznie nie widać niektórych linków, przejrzę style i poprawię później. Dzięki za motywacje.

Rzabcio pisze...

Panowie - po prostu widać link jeżeli był już kliknięty. :)

Tomasz Luch pisze...

Zmieniłem temat na bardziej czytelny i minimalistyczny. Nie ma co przeginać. Teraz powinno być ok.